Monday, November 30, 2009

new stuff will post dlm 2 3 hari ni..sori takde brg sempoi sblom ni... ni pun let go brg yg jarang aku guna

ok..dalam 2 3 hari ni insyallah aku akan post kan barang2 yg munkin aku letgo..yg ada dlm senarai skang nie:-

- t-shirt Caliban

- bagpack Gregory

- wallet porter warne putih

-windbreaker nike OREN tag (sesuai utk geng breakdance yg old skull)

-dan ada lagi brg2 yg akan aku postkan ..lupa plak..

Minggu lepas aku balik sao paolo,kedah utk berhari raya aidiladha bersama family tercinta..dlm masa yg sama aku balik utk usha2 kedai2 gerek kat area brazil ni...ada jumpa 1 kedai old skull nama SAM GUAN.kalu budak-budak sp mmg tau punya la kedai otai...seingat aku dulu memba-memba aku beli eksesori yg ori semua kat kedai ni.. tapi masa aku pi tempohari agak amat menyedihkan gak.. dia lani jual gerek pun yg tak sempoi-sempoi dah.. munkin budak² lani tak pakai gerek dh pi sekolah..so bisnes dia pun agak merudum la...
Dalam masa yg sama memba aku tipon memba dia nk tanya pasai gerek MTB..memba dia ni main downhill area perlis..so kot² ada budak nk tolak ka apa...so luck aku sempoi aritu..memba dia kata ada budak nak tolak dirt jump nye bike bermodelkan GT CHUCKER 2.0,wana itam strike kunen..rega pun mcm mampu utk aku balaih gerek tu..so lepas deal aku ngn memba² aku pi amik gerek tu kat jitra..
So aku ada awek baru utk di tatang n di manjakan hahahahah



No comments:

Post a Comment